II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2017-06-28

To sie pochwale :)



Pamietacie to zdjecie?

Wraz z 9 zdjeciami innych fotografow, reprezentowalo Norwegie 
w konkursie 


Niestety Norwegia nie wygrala zadnego medalu,
mistrzami fotografii zostaly kraje takie jak:

Rosja - World Cup
Wielka Brytania - FIAP Gold
Irlandia - FIAP Silver
Oman - FIAP Bronze

Nie mniej, dla mnie to ogromny sukces dostac sie to czolowki miedzynarodowej
i reprezentowania  Norwegii 

A to dyplom ktory dotarl do mnie wczoraj :)
Szkoda ze nie ma na nim mojego nazwiska...
moze dlatego ze to byla grupowa reprezentacja w konkursie




Jedno jest pewne, takie wyroznienia zachecaja i motywuja
 do jeszcze bardziej wytezonej pracy 

Bede walczyc dalej :)


milego dnia

3 komentarze:

zośka pisze...

Powiedzieć, ze duma mnie rozpiera to za mało. Sylwia JESTEŚ WIELKA!!!
Gratulacje od nas wszystkich.

Anonimowy pisze...

GRATULUJĘ! Zdjęcia Twojego autorstwa dają mi radość i relaks. W kwietniowych komentarzach "wróżyłam", że festiwalowa scena będzie Twoja. Cieszę się Twoim sukcesem. Nieustającej motywacji i weny życzę. Pozdrawiam z południowo-zachodniej Polski, Anna

Sylwia Grabinska pisze...

Pieknie dziekuje za takie wspaniale komplementy. One rozniez dodaja skrzydel.
Milego weekendu zycze
Sylwia