II Place in National Geographic.PL competition 2010 -PIEKNA ZIMA.
Gold medal, and the pictures of the month August 2016 Norwegian Photo Contest NMi Naturfoto-Fotojakta - MIKRO-KOSMOS


TRANSLATOR

2016-12-31

Happy New Year 2017


Dzis ostatni dzien roku.

Ten przemknal mi BARDZO szybko... 
sama nie wiem kiedy.

Uwazam, ze byl Dobrym Rokiem. 

Wiele w nim sie wydarzylo. 
Mnostwo moich planow i marzen sie spelnilo, 
poznalam nowych i ciekawych ludzi,

Ciesze sie z tego co mam,
przestalam ogladac sie w tyl, 
przestalam myslec "co by bylo gdybym..."
slowo "musze" zamienilam na "moge, chce, pozniej"
nauczylam sie odpoczywac nie czujac sie winna ze nic-nie-robie.
Spedzam wiecej czasu na rzeczach, ktore sprawiaja mi przyjemnosc.





Chcialabym zyczyc Wszystkim:

Wspanialego zakonczenia Roku,
spelnienia marzen i planow w kolejnym nowym 2017 roku.
zdrowia, 
usmiechu, 
nadziei 
oraz 
duzo pozytywnej energii
na codzien.


Szczesliwego Nowego Roku !!!!







2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziękuję za piękne zdjęcia. Cieszą moje oczy od jakiegoś czasu. Gratuluję talentu i zazdroszczę widoków. Radosnego Roku życzę. Pozdrawiam z południowo-zachodniej Polski, Anna

Sylwia Grabinska pisze...

Slicznie dziekuje za wois i odwiedziny. Bardzo sie ciesze ze zdjecia moje przypadly Ci do gustu.
Zycze rowniez Szczesliwego Nowego Roku.

zapraszam ponownie

POZDRAWIAM
Sylwia